Založ si blog

Máš voľné krídla

Mohli sme mať všetko, ak by si sa nechal viesť,
ale ty máš voľné krídla a ja ich mám tiež,
medzi nami už došli slová, medzi nami sa viac nič neschová.

Tvoj pohľad je ako vyprahnutá droga,
pozerám skrz Teba a tečiem ako voda,
to, čo bolo, už nebude,
ale čo stalo sa, už sa neodstane.

Mal si ma dlani ako jarný kvet,
a nechal si ma chvíľu za ruku Ťa viesť,
tie oči vpité do mojich ako rana osudu zdali sa,
bolo ľahké v tú chvíľu do Teba zbaliť sa.

Zbieram, čo si zasial a vysypem to do poľa,
spolu s Tebou a časťou duše zo mňa,
môžeš si lietať už kam len budeš chcieť,
nikdy sa nenecháš viesť a ja sa nenechám tiež.

Nechytí  Ťa nikto a nič,
ani krúžok, ani láska, ani sex,
leť si, leť si preč, ja poletím tiež.

Jazvy z Teba nájdem na stromoch,
dotknem sa ich znovu aj po rokoch.
Mohli sme mať všetko, ak by si sa nechal viesť,
ale Ty máš krídla a ja ich mám tiež…

Batohy a démoni

08.03.2015

Každý z nás si nosí svoje vlastné batohy. Nie, nemyslím tie textilné, ale tie duševné. Tie resty, či boliestky minulosti, ktoré si prenášame mesiacmi a rokmi a niekedy ich váhu cítime celý čas, niekedy len občas. Avšak, nemiznú a ovplyvňujú nás, pretože s ich váhou na pleciach musíme zdolávať prekážky a už pri pohľade na ne je nám jasné, že tá ťažoba [...]

O podvodníkoch, vzťahoch a morálke

29.12.2014

Keď som mala 15, myslela som si, že svet je čiernobiely. Tak človeka vychovajú rozprávky, hlavný hrdina je vždy dobrák, v tom rannom veku ho ešte nezahlcujú ani charakterové vývoje, jednoducho dobrák je dobrák a vždy bol, a „záporák“ je zlý a nie je ňom v štipka dobrého úmyslu. Pamätám si, ako som sa vedela do krvi pohádať s mojím otcom, ktorý mal vždy [...]

Tak na dotyk ku láske a predsa na míle

22.12.2014

Rýchly dych a silný dotyk, prepletené telá, úskokmi vášnivý, miestami nežný, bozk ukradnutý kdesi v pomedzí. Oči vrelé, ako oheň a blýskavé ako jeho žiara, koža napnutá a uvoľnená zároveň, a hranica medzi citmi je tenká ako vlas. Taký blízky a predsa taký ďaleký si, také ľahké by bolo Ťa milovať, také blízke mi je Ťa pri sebe mať. Čím [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

foxova

All good things are wild and free

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 23573x
Priemerná čítanosť článkov: 2619x

Autor blogu